Ποιοι είμαστε
"Κίνητρο μας είναι να παρέχουμε υπηρεσίες επικοινωνίας υψηλής ποιότητας. Είμαστε μια δυνατή ομάδα, πάντα δίπλα στον πελάτη."
Βασίλης Λώλας
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Ο Βασίλης Λώλας, γεννήθηκε το 1964 στην Αθήνα και είναι κάτοχος MBA με ειδικότητα στο Marketing από το Cardiff Business School του Ηνωμένου Βασιλείου. Ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1989 στο τμήμα Πωλήσεων της SATO ΑΕ. Ενώ το 1992, μετακινείται στο τμήμα Marketing της Nestle Hellas ΑΕ. Τέσσερα χρόνια αργότερα, το 1995, συνεχίζει την καριέρα τους στην Ελληνικής Εταιρείας Εμφιαλώσεως ΑΕ ως Group Brand Manager έχοντας υπ’ την ευθύνη του τα προϊόντα της 3E (Amita, Frulite, Aύρα, Tuborg).
Το 2000 και με την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Coca-Cola Beverages plc, από την Τρία Έψιλον, αναλαμβάνει τη θέση του Διευθυντή Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων για την Ελλάδα. Το 2013 μετακινείται στον όμιλο Coca-Cola HBC έχοντας την ευθύνη της επικοινωνίας (non financial) του Ομίλου (28 χώρες) καθώς και των Public Affairs & Crisis Management. Από το Φεβρουάριο του 2015 ο Βασίλης Λώλας έχει δημιουργήσει την in-Touch και είναι Σύμβουλος Εταιρικής Φήμης.
Έχει διατελέσει:
- Πρόεδρος του Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων
- Μέλος ΔΣ της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων
- Μέλος του Charted Institute of Public Relation C.I.P.R.
- Πρόεδρος Δ.Σ. του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Αναψυκτικών
- Αντιπρόεδρος του Ελληνικού Δίκτυο για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
- Μέλος της ομάδας για Θέματα Καταναλωτή στο Σ.Ε.Β.
- Μέλος της Επιτροπής CSR του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου
- Μέλος ΔΣ στο Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος
- Μέλος ΔΣ του Ελληνο-Αμερικανικού Κέντρου Τεχνών
Στοιχεία Επικοινωνίας
vlolas@in-touch.grΚατερίνα Ανδριγιαννάκη
Η Κατερίνα είναι απόφοιτος του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Παράλληλα με τις σπουδές της εργάστηκε στον κλάδο της έρευνας αγοράς ως supervisor. Συμμετείχε επίσης στην προετοιμασία ερευνών. Ως εθελόντρια, συνέβαλε στη διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και στην προετοιμασία ενημερωτικών δελτίων Mη Kερδοσκοπικής Oργάνωσης.
- Επικοινωνία και μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ΕΚΠΑ2024