Συμβουλευτική

ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ & ΣΥΜΒΑΝΤΩΝ

Υποστηρίζουμε τους πελάτες μας να προετοιμαστούν για το απροσδόκητο και να ανταποκριθούν γρήγορα όταν προκύπτουν έκτακτες κρίσεις. Σε περιπτώσεις όπου η φήμη μιας εταιρείας ή ενός brand κινδυνεύει, υιοθετούμε μια προσέγγιση παρόμοια με αυτή μιας καμπάνιας, σε στενή συνεργασία με τις ομάδες διαχείρισης, καθώς και τη συμμετοχή στελεχών από το Νομικό τμήμα, το Οικονομικό, το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού κ.α., για την παροχή στρατηγικής διαχείρισης σε όλες τις πτυχές της εσωτερικής και εξωτερικής επικοινωνίας. Συμβουλεύουμε επίσης τους πελάτες για την πραγματοποίηση επικοινωνιακών ενεργειών που μπορεί να αρμόζουν ανά περίπτωση, για την καλύτερη αντιμετώπιση του συμβάντος.

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η In -Touch Communication ειδικεύεται στην προστασία και την ενίσχυση της εταιρικής φήμης, χτίζοντας το προφίλ του «ηγέτη» σε μια Οργάνωση. Σε μια εποχή που η Επικοινωνία κινείται σε ταχύτατους ψηφιακούς ρυθμούς και σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον των  Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, συνεργαζόμαστε στενά με τους πελάτες μας για να επιτύχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα με προσαρμοσμένες υπηρεσίες εταιρικής επικοινωνίας που παρέχουν κατάλληλα μηνύματα, αξιόπιστα και με συνέπεια προς τους βασικούς ενδιαφερόμενους χρησιμοποιώντας διαφορετικά κανάλια και μέσα. Βοηθάμε έτσι τους πελάτες μας να δημιουργήσουν μια ενιαία αφήγηση και ένα κοινό πλαίσιο για την αντιμετώπιση βασικών ζητημάτων. Σχετικά με τη  φήμη, με την υλοποίηση ανάλογης έρευνας και τη συγκέντρωση πληροφοριών, προτείνουμε και αναπτύσσουμε αναλυτικά εργαλεία για να μετρήσουμε τις πεποιθήσεις των κοινωνικών εταίρων απέναντι στον πελάτη.  Παρακολουθούμε την πρόοδό τους, με βάση τους στόχους φήμης που έχουμε από κοινού θέσει με τον πελάτη μας. Λειτουργούμε ως «το δεξί χέρι» του πελάτη μας, δημιουργώντας καινοτόμες οδούς μέσα από εμπνευσμένη και δημιουργική αφήγηση.

ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΉΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ

Η άνοδος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει κάνει το διαδίκτυο να μοιάζει με μία ανοιχτή συζήτηση ανάμεσα σε εκατομμύρια χρήστες, καθημερινά σε ολόκληρο τον κόσμο. Μοιράζονται τις απόψεις τους στα ζητήματα που τους ενδιαφέρουν συνεχώς. Αυτή η αλλαγή στη δυναμική της επικοινωνίας δεν ήταν εύκολη. Στην in-Touch Communication, εργαζόμαστε στενά με τους πελάτες μας, ώστε να τους καθοδηγήσουμε επιτυχώς μέσα στο νέο ψηφιακό περιβάλλον. Τους υποστηρίζουμε στην ανάπτυξη μιας ψηφιακής παρουσίας για την εταιρεία και τα προϊόντα τους, μία παρουσία δυναμική και με διάρκεια. Αναλαμβάνουμε τη δημιουργία περιεχομένου, γνωρίζοντας ότι το συγκεκριμένο διαδικτυακό περιεχόμενο δεν περιορίζεται πλέον στο κείμενο, αλλά έχει επεκταθεί ώστε να συμπεριλάβει άλλα οπτικοακουστικά μέσα. Αυτό περιλαμβάνει video clips, παρουσιάσεις και μία σειρά από άλλες διαδραστικές μορφές.

ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ

Στην In-Touch Communication, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε προγράμματα εσωτερικής επικοινωνίας, για να συμπεριλάβουμε και να ενισχύσουμε τη δέσμευση των ανθρώπων της εταιρείας σε παγκόσμιο, περιφερειακό ή τοπικό επίπεδο. Συμβάλλουμε στην καλύτερη κατανόηση της επιχειρησιακής στρατηγικής από τους εργαζομένους και στην ενίσχυση της αξιοπιστίας της διοίκησης σε περιπτώσεις, όπως εφαρμογή νέας στρατηγικής ή οράματος, συγχωνεύσεις και εξαγορές, αλλαγές στο λειτουργικό μοντέλο, outsourcing ή in-sourcing, εξυγίανση ή μείωση του προσωπικού. Οι υπηρεσίες μας βασίζονται σε κορυφαίες πρακτικές στρατηγικής επικοινωνίας, εμπλοκής των εργαζομένων και οργανωτικής αλλαγής, ακολουθώντας πάντα μια προσέγγιση προσαρμοσμένη στις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες κάθε πελάτη.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΩΝ

Επικεντρωνόμαστε στην αναγνώριση και χαρτογράφηση των ενδιαφερομένων μερών.  Προτείνουμε πλάνο ενίσχυσης της σχέσης, προκειμένου να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να διαχειριστούν τις βασικές προτεραιότητες των κοινωνικών εταίρων που επηρεάζουν περισσότερο τη φήμη και την επιχειρηματική αξία μιας εταιρείας.

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ & ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ

Υποστηρίζουμε τους πελάτες μας να αναπτύξουν και να διατηρήσουν  ένα συμπαγές Κοινωνικό/Περιβαλλοντικό προφίλ που να ενισχύει τις σχέσεις και να  συμβαδίζει με την αποστολή της εταιρείας. Η έρευνα έχει αποδείξει ότι οι καταναλωτές αναζητούν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας των εταιρειών, τον τρόπο παραγωγής των προϊόντων, καθώς και το κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα τους. Οι καταναλωτές ανταμείβουν ή τιμωρούν εταιρείες /προϊόντα  βάσει του τρόπου λειτουργίας τους. Στην in-Touch Communication, έχουμε σημαντική εμπειρία στην ΕΚΕ, τόσο με την υποστήριξη των δραστηριοτήτων μιας εταιρείας, όσο και με το σχεδιασμό των κατάλληλων πρωτοβουλιών για την Κοινωνία ή / και το Περιβάλλον που ταιριάζουν με τη στρατηγική των πελατών.

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

Υποστηρίζουμε τους πελάτες μας να δημιουργήσουν και να ενισχύσουν σχέσεις με τους ενδιαφερόμενους, κοινωνικούς εταίρους.

ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αναπτύσσουμε και πραγματοποιούμε ενέργειες για την προώθηση των προϊόντων των πελατών μας και ενισχύουμε τη σχέση τους με τους καταναλωτές/πελάτες τους. Συνεργαζόμαστε στενά μαζί τους για να αναπτύξουμε αποτελεσματικά μηνύματα, να μεγιστοποιήσουμε την αλληλεπίδραση του brand και να δημιουργήσουμε αξέχαστες εμπειρίες για τους καταναλωτές/πελάτες τους.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η In-Touch Communication παρέχει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών Γραφείου Τύπου, από τη σύνταξη δελτίων τύπου και την αποστολή τους στα μέσα ενημέρωσης, ως την προετοιμασία περιλήψεων και εκθέσεων σχετικά με τη δημοσιότητα που επιτεύχθηκε, τη σύνταξη άρθρων κλπ.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

Συμβουλεύουμε, σχεδιάζουμε και συντονίζουμε εταιρικές συναντήσεις ή εκδηλώσεις σχετικές με το brand, με σαφή έμφαση στον στόχο κάθε εκδήλωσης, την ενίσχυση της συνολικής εικόνας της εταιρίας ή του brand.